SILENT IS THE BEST WAY TO "KILL" SOMEONE


# hang nak ajar membunug orang ka ??

Ni bukanlah cite nak mengajar korg membunuh... oh tidak ~

Sekadar perkongsian bagi mereka yang "high temperature" ...hehe

Betul kan, cara paling baik untuk mengelakkan "api makin membara" dengan cuba untuk bertenang, istighfar dan berfikir positif....

Lagi bagus ambil wuduk dan baca ayat suci Al-quran.... IN SYA ALLAH reda api kemarahan tu...

Hang pa semua bt tak tau je ngan orang yang sengaja cari pasal ngan kita, takde faedah pun gaduh2 ni....

# that the best way to control your emotion

Akhir kata, tak molek duk marah2, nanti cepat tua...hahahaha.


Powered by Blogger.